hermankusters.reismee.nl

Een prachtige fietsdag

Dag 12. St.Emilion naar Moustey.


Ik heb op de camping nog wat baantjes getrokken in mijn onderbroekje... had geen zwembroek meegenomen. Daarna nog even een pilsje op het terras. We hadden een fles wijn uit de streek gekocht en hebben die soldaat gemaakt. Om half 11 lagen we in de tent. Ik heb slecht geslapen. Vanmorgen tegen half 8 zaten we op de fiets. Het was de hele dag fantastisch fietsweer. St.Emilion en Cadillac zijn mooie stadjes. In Cadillac viel Piet van de fiets. Gelukkig viel de schade mee. De eerste 55 km waren weer steeds heuvel op en heuvel af. Zo'n 10 km na Cadillac werd het vlak. We zaten in Les Landes. Vanaf dat punt zijn er alleen maar bossen. Rechte wegen afgewisseld met wat kleine dorpjes. Moustey is zo'n dorp en daar overnachten we. Op een oude boerderij met paarden, kano's, ezels, oude schuren een gebouw met 2 slaapkamers, een wc en douche, keuken en een huiskamer. Alles piept en kraakt in dit huis. Geen deur die past. Je gaat 60 jaar terug in de tijd. Maar het heeft zeker iets!!

St.Emilion - Moustey 107 km.


Reacties

Reacties

Mia

Fijn jullie te volgen en dat het goed gaat.(onderbroekje ?)

Ada

gelukkig is de schade meegevallen, morgen zal er nog wel spierpijn volgen.
ben blij dat ik mijn Pietje weer even aan de telefoon had en jij weer bedankt Herman voor e verslag.
goede nacht en morgen op naar St.Vincent de Paul

Ymke

Gelukkig voor Piet weinig schade!
Hopelijk geld dat ook voor de rest van de camping :)
Je komt niet elke dag zo’n jonge God in een onderbroekje tegen :)))
Fijn om te lezen dat jullie reis goed gaat xx

Margot

Leuk om jullie te volgen ? succes met de vervolg!

Fieke

HAHAHAHAHA Ymke ????

jopie van den heuvel

lees ik net dat mijn lieve zwager gevallen is.ik wilde gelijk in m,n scootmobiel springen en komen,maar voor ik daar ben is hij vast al genezen,sterkte mannen in die bergen,ik haalde 10 jaar geleden de berg in Cochem al niet,xxxxxvoor alle drie van piet z,n schoonzus Jopie

Ada

Goed om te zien, dat de familie ook reageert!
Nou mannen als mijn zus op d'r scootmobiel wil springen, hebben jullie wel een snaar geraakt.
op naar de bergen en volhouden!!!! dikke knuffel

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!