hermankusters.reismee.nl

Een tussendoor bericht

De vertrekdatum nadert en ik heb nu zo'n 700 km getraind. Ik heb wat tegenslag gehad. Ik ben van een trap gevallen en heb mijn linkerbeen behoorlijk beschadigd. Een dik onderbeen, de voet heeft vele kleuren maar ik heb er verder weinig ongemak van. Wat mij zorgen baart is dat ik pijn krijg in mijn linkerknie na zo'n 40 km fietsen. Wellicht dat mijn kniebanden toch schade hebben opgelopen door de val. Een beetje overbelasting?? Hopelijk is dit ongemak voor 4 juni weg.
Het sponsorbedrag voor Matchis is nu € 1000,00. Aan toezeggingen € 750,00.
Het streven is om ongeveer € 2000,00 bijelkaar te krijgen.  
Komende week nog een interview met de Limburger. Daarna nog op controle bij de oncoloog.( uitslag: alles OK !!! )
Daarna links en rechts nog wat dingen in orde maken en dan staat alles in het teken van de fietstocht. Ik heb er erg veel zin in.



Reacties

Reacties

Twan

Ik stel voor Herman dat je je de laatste dagen voor de fietstocht eens goed in de watten laat leggen door Aggie!

Harry van der Borg

Ha Herman, we hebben elkaar al even niet gezien. Ik wil je heel veel succes wensen bij deze tocht. Dapper na wat je hebt meegemaakt! We zullen je volgen. Fiets ze en geniet; ook namens Carina

Michel en Els van Lier

Hallo Herman en Aggie,
Nadat ik je verhaal in de krant gelezen had heb ik je site op gezocht. je bent een kanjer en we wensen jou heel veel succes met je grote uitdaging. heel veel groeten en het aller beste ook aan Aggie en je familie. Michel en Els v.Lier, Blitterswijck

Margot

Nog even lekker rustig aan doen dit weekend. Wens je een geweldig mooie fietstocht toe en hoop van harte dat je reis goed verloopt. Wij zijn superblij met jouw fantastische initiatief en steun.
Hartelijke groeten,
Margot van den Akker
Stichting Matchis

Rozé en Loes

Ha Herman,
Laat je deze dagen nog even lekker verwennen door iedereen om je heen! En ga dan genieten van je fietstocht! Heel veel succes?? En we houden je site in de gaten.
? succes
Gr. Rozé en Loes

Piet hollemans

Dag Herman nog even en we ontmoeten elkaar op ons vertrekpunt en zijn 4 weken aan elkaar gekoppeld, hoop dat ik je bij kan houden en dat we gedrieen een mooie tocht beleven en samen gezond terug mogen komen tot zo! Groetjes piet

mariette hermans

dag herman,
gisteren heb ik Piet en Sib bij je afgeleverd en vanochtend zijn jullie aan de tocht begonnen, ik zie dat je nog steeds niet kunt werken op de site, jammer zeg....
ik hoop dat het wel nog gaat lukken en wens jullie veel fietsplezier , jullie gaan het echt doen deze keer!
geweldig !
tot snel en groeten aan Sib en Piet

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!