hermankusters.reismee.nl

vol goede moed voor het goede doel

Ongeveer 2 jaar later......

Na een uitgebreid onderzoek wordt vastgesteld dat ik een agressieve lymfklierkanker heb. Ik word behandeld middels een chemokuur om de tumor te laten krimpen. Dit lukt en18 weken later ben ik met deze kuur klaar. Daar de kans groot is dat de tumor niet helemaal weg is wordt besloten om in de Radboud een stamceltransplantatie te doen. Na een uitgebreid onderzoek
staat vast dat ik een transplantatie krijg met mijn eigen gekweekte stamcellen.
Op 25 november 2016 wordt ik opgenomen in de Radboud en begint een 6-daagse zware chemokuur. Op mijn verjaardag, 1 december, krijg ik mijn stamceltransplantatie.
Ik heb 3 weken echt afgezien. Wat kun je toch ziek zijn....... Ik voelde me steeds beter worden alhoewel ik de eerste 3 maanden niet kon eten en mij " in leven hield " met vloeibaar eten ( - 18 kg). Af en toe werd ik moedeloos van al die toestanden. Vanaf april ging het echt vooruit. Ik begon weer te leven, kreeg meer energie en vooral meer weerstand.
Nu, april 2018, voel ik me weer prima. Ik doe weer overal aan mee. Biljarten, beugelen en fitnessen. Ik probeer mijn conditie op te bouwen. Ik fiets al een paar weken 2 x per week ongeveer 45 km per keer. Ik ga dit in de komende weken opvoeren naar 80 km. Dit als voorbereiding op mijn fietstocht naar Santiago de Compostella. Op 4 juni a.s. start ik in Rumegies. Dat is de plaats waar ik in mei 2016 op moest geven. Ik fiets samen met Sib en Piet Hollemans uit Landgraaf.
Uit dankbaarheid dat ik er nog ben en dat ik ( hopelijk ) de tocht deze keer uit kan fietsen heb ik gekozen om voor een goed doel te gaan.
MATCHIS, het Nederlandse centrum voor stamceldonoren is het goede doel.
Voor meer info zie www.Matchis.nl
Indien jij mijn goed doel wil ondersteunen kun je een bijdrage storten op rekeningnummer:



NL41 RABO 0328 7494 86 tnv Herman Kusters.


Dank je wel!










Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!