hermankusters.reismee.nl

Dag 1 Venray-Viersel 3 mei 2016.

Venray - Viersel  3 mei 2016.
Er waait een sterke wind en die komt uit het westen.  En daar moet ik heen. 130 km tegen de wind in. Dat is voor een 1e fietsdag wel te veel van het goede. Mijn dochter brengt me met de auto naar Helmond en dat scheelt zo'n 30 km. Het is erg goed fietsweer; alleen de wind is spelbreker. Via het knooppuntennet fiets ik globaal de lijn Helmond-Geldrop-Eersel-Postel en vervolgens tientallen kilometers langs het kanaal waar de wind nog meer vrijheid heeft.
Op enig moment krijg ik krampen in de benen en kan niet meer voor- of achteruit. Even pauze en pijn lijden...Tenslotte kom ik terecht op de camping in Viersel. Een 0 sterrencamping en een douche zonder warm water. Ik was de enigste gast. In een restaurant wat gegeten en vroeg naar bed.Ik zit op de st-Jacobs fietsroute en dat was voor vandaag het doel.

101 km in 6.15 uur.

Reacties

Reacties

Jaques Penris

Hallo Herman
Misschien ken je me nog, van Dagblad de Limburger vroeger.
Ik las van je ziekte en je plannen voor de tocht naar Santiago di Compostella.
Ik wens je het beste en vooral veel fietsplezier.

Iets anders.
Ik werk (vrijwillig) voor ouderenblad De Schakel in de gemeente Venray.
Hierin willen we een kort berichtje plaatsen in de rubriek Areg Neejs.
Heb je voor mij daarvoor een bruikbare foto die ik mag plaatsen bij dat stukje?
Ik hoop van wel
Alvast bedankt voor je medewerking.

Jaques Penris
tel 585364
redactie De Schakel

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!