hermankusters.reismee.nl

Door het Spaanse "platteland"

Dag 20. Navarreta naar Belorado.

Na een redelijke nacht zaten we vanmorgen al om 7 uur op de fiets. Het zou weer een tropische dag worden. En dat werd het. We begonnen vanaf de camping met een heuvel van ruim 6 km met een gemiddeld steigingpercentage van 4%. Mijn flicevest kon dus snel uit.
We gingen daarna de binnenlanden in. Voor Sotes een klim van 2 km tot 10%. Ik heb een stukje moeten lopen. Na bijna 2 uur kwamen we aan in Najera. 18 km verder! Gelukkig hadden we toen het ergste gehad. Wat een start!!!!! Het bleef de volgende 40 km licht steigen en dalen.
Ook kms valsplat. We hebben het vandaag niet kado gekregen. Tegen de middag waren we in
Santo Domingo de la Calzada. Een mooie stad waar we hebben geluncht, de cathedraal bekeken en een tampon hebben gescoord. We zouden hier volgens de planning blijven maar we besloten door te gaan naar Belorado. Dat was 29 km verder maar wel vlak. Om goed 3 uur zaten we op het dorpsplein achter een heerlijk Spaans biertje. We gingen daarna op zoek naar een slaapplaats. Die vonden we in hotel La Huella de Camino. Een luxe 4 persoonskamer met douche, regensproeier, 6 sproeiers uit de muur en ook nog een gewone sproeier. Mijn kompanen zijn nog steeds aan het douchen......Bovendien hebben we tv op de kamer. En dat alles voor € 65 samen. Alles is aanwezig om goed te kunnen slapen. Alleen lukt mij dat niet. Ik heb nog geen een keer goed geslapen. Ik heb geen slaap en voel me nog steeds niet moe. Heb te veel adrenaline (denk ik).
Vanavond gaan we uiteten en daar kom ik morgen wel weer over te schrijven.

Navarreta - Belorado 70 km.

Komt straks allemaal weer goed.

Reacties

Reacties

Margot

Zo te lezen hebben jullie een zware rit achter de rug. Lekker om dan een luxe kamer te treffen. Hoop dat je vannacht wel goed zult slapen en morgen fit verder kunt.
Smakelijk eten, fijne avond en succes met het vervolg van jullie reis

michel en els

Ha Herman and friends.
Jullie zijn bikkels hoor. Knap en mooi verhaal. petje af.
Veel succes, plezier, slapen en groetjes,

Mariette

Hoi Herman , wat vervelend voor je dat je zo slecht slaapt ..... ik hoop dat je deze nacht wel de verdiende nachtrust hebt gekregen !
Dat hou je toch niet vol , petje af voor jullie goede trip verder en ik ben benieuwd waar jullie vandaag terecht komen . Gisteren was erg mooi !

Os 10

Zitten bij ons Mia zet h’m op geniet ervan. Groetjes Mia Jan en os10

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!