hermankusters.reismee.nl

Een verlaten stukje Frankrijk

Dag 9. Chateau - Garnier naar St.Angeau.

Vannacht prima geslapen. Behalve wij stonden er nog 2 echtparen op deze air-naturel. Het heeft de hele nacht gedreigd en het waaide behoorlijk hard. Toen we opstonden was de wind gaan liggen. Na het ontbijt reden we om kwart voor 8 de camping af. De wind was gedraaid en blies ons lekker in de rug. Ook vandaag weer veel heuvels op en af. Net als gisteren met stukken van wel 10%. Het waren echte kuitenbeiters. We zijn weer door kilometers korenvelden gefietst. De dorpjes waren uitgestorven. We hebben zelfs geen koffie kunnen scoren; wel een boulangerie. Wat is dit deel van Frankrijk toch uitgestorven.
Om goed 12 uur kwamen we weer in de bewoonde wereld. We hebben een plat de jour met water en wijn en een kopje koffie genomen in Valence. Na de zoveelste heuvel kwamen we aan op een kleine maar prima camping in St.Angeau. Zwembad, restaurantje, barretje en een perfecte plaats voor onze tentjes. De uitbaters zijn een Engels stel. Ze zijn erg gastvrij.
We zijn om 2 uur aangekomen en hebben maar 59 km gefietst. Ook de campings zijn hier dun gezaaid. Mijn km-sponsors zijn vandaag goedkoop uit....
Voor de (nieuwe) volgers die ook willen doneren voor het goede doel, Matchis centrum voor stamceldonoren, kunnen een bedrag overmaken op nummer

NL41 RABO 0328 7494 86 tnv Herman Kusters.

Chateau-Garnier - St-Angela  59 km

Fieke

Klinkt goed mannen: barretje en zwembad op de camping!!
Maak er een gezellige middag en avond van samen :-)
Toch effetjes 60 km in de benen, goed zo!!!
Ik ga even bekijken of ik een link kan delen op facebook (van jouw blog) om zo support voor matchis weten te motiveren.
Tips van de volgers hierover zijn meer dan welkom uiteraard!

Karin

Ha ‘schonne’ vader,
Ben zoooo trots op jou, wat een prestatie tot nu toe. Zo te lezen gaat het aardig gesmeerd ???? op wat zadelpijn na en af en toe een bui. Gezelligheid is er ook elke dag. Top om te horen. Geniet vooral van deze reis.
Groetjes ow ‘ Schoone’ dochter.?

margot

zo te lezen verloopt de reis ? Leuk om jullie te volgen. Geniet van de mooie en speciale reis!