hermankusters.reismee.nl

De tweede dag langs de Loire

Dag 6. Muides sur Loire naar Veigne.

Na een goede nachtrust met wat regen en onweer vertrokken we na het onbiijt om kwart over 7 naar chateau Chambord. Dit is het grootste kasteel van Frankrijk. Het was inderdaad groot maar ook erg mooi. We zouden binnendoor de route langs de Loire in Blois oppakken. Dit duurde wat kilometers langer dan verwacht....Net voor Blois begon het te regenen. De 1e regen sinds we vertrokken. In de regenkleding zijn we langs de Loire verder gefietst. Gelukkig was het niet koud en om half 12 was het weer droog. Rond de middag hebben we heerlijk Italiaans gegeten in Amboise langs de Loire. Later werd het weer erg warm zo'n 30 graden.
We hebben vandaag het 1e reisboekje uit. In Tours begonnen we aan deel 2. We zitten nu op een camping die zijn gloriejaren ver achter zich heeft gelaten. We doen het ermee want we hebben geen keus. Om 5 uur arriveerden we op de camping. Ik verbaas mij over mijn conditie tot nu toe; ik voel me nog steeds prima en voel alleen wat zadelpijn. Dat hoort er echter bij.

Muides sur Loire - Veigne  104 km.

Ymke

Fijn om te lezen! Zet hem op bikkel!????

Ada

Super goed, mannen! We zijn trots op jullie!
Wat goed om het eerste boekje al onder in de tas te kunnen doen.
Veel reisplezier met het tweede deel!
Groetjes en een knuffel

Os 10

Ja een erg groot en mooi kasteel.
Ga zo door jongens kei goed.
Succes en geniet ervan

Janny

Wat leuk dat het je toch gelukt is om uiteindelijk je verhaal te kunnen plaatsen en ik blijf je volgen. Heel veel plezier de komende weken samen.
Gaat je lukken Herman, je hebt voor hetere vuren gestaan.
En om met Albert Einstein te eindigen: Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving .
Groetjes Janny

Ines en Ger

Hallo ozzen Herman !
We zien en lezen hier dat je goed in de pedalen gaat en dat het goed met je beentjes is !
GEWELDIG om te horen!Zorg goed voor jullie zelf en maak je fietsdroom tot een goed einde!
Wir werden die daumen drukken fur dich.
en Quand vient la femme de chambre?dat is nu even niet !!!
Geniet van de mooie natuur daar !!
De Beste Groetjes uit Oastrum .