hermankusters.reismee.nl

De eerste dag langs de Loire

Dag 5. Toury naar Muides sur Loire.

We hebben allen goed geslapen. Om goed 6 uur waren we al uit de veren. Inpakken en vlug weg van deze camping. In het dorp ontbeten en om kwart voor 8 op de fiets. Het zou een tocht worden van 95 km. Tot Orleans voornamelijk korenvelden en bossen. Rustige boerenwegen en dorpen. Bijna geen verkeer vanwege het weekend. We hadden tot 10 uur bewolking en daarna kwam de zon door en het was nagenoeg windstil.
In Orleans een korte pauze met kopje koffie. We gingen redelijk snel door de stad.
Aan de overzijde van de Loire leek het landschap sterk op het land van Maas en Waal. Kilometers over dijken, maar dan zonder dijkhuisjes. In Clery - St Andre hebben we een pizza gegeten en inkopen gedaan. Verder langs de Loire, die je bijna niet ziet, bereikten we om goed 4 uur de camping in Muides sur Loire. Het is een grote 2 sterren camping met weinig mensen en faciliteiten maar wel direct langs de Loire.

Toury - Muides sur Loire 95 km

Christine

Leuk verhaal Herman, blijven gebieyen?‍♂️☀️?

Christine

Ha ha blijven genieten?

Michel en Els van Lier

Ha Herman.
Respect,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,en het lijkt ons prachtig om langs de Loire te fietsen en hopelijk blijf je mooi weer houden.Fantastisch wat jullie doen. Laat het jullie goed gaan.
Groeten, Michel en Els