hermankusters.reismee.nl

Een nieuwe start...

Even een berichtje over de laatste 3 dagen. Ik heb veel pech gehad met de techniek. Geen internet, een lege tablet, geen technies inzicht en weinig talent op dit gebied.
Dus hoop ik nu dat ik doorkom..
Een korte terugblik op de afgelopen 3 dagen.
Prachtig weer, meestal een rugwindje, geen regen en een fijn gezelschap.
Dag 2 zijn we gefietst van Honnecourt naar Ourscamp. We waren de enige gasten op de camping van de abdij. We hebben 91 km afgelegd.
Dag 3 van Ourscamp naar Villiers sur Orge 65 km. Leuke camping. We zijn van Ourscamp gefietst naar Compiegne. Door een staking geen trein dus met de bus naar het vliegveld dat het eindstation van de bus was. Verder met de metro tot gare du nord. Toen dwars door Parijs met de fiets. Een ervaring opzich maar nooit meer... wat een drukte en chaos. Ruim 3 uur over gedaan voordat het wat rustiger werd. Uiteindelijk op camping in Villiers.
Dag 4 van Villiers naar Toury. Weer prachtig fietsweer. Eigenlijk te warm (29gr). Heuvelachtig met 2 behoorlijke klimmen. We hebben 90 km afgelegd.
Een korte impressie van de eerste 3 dagen om de achterstand in te lopen.

Mariette

Wat fijn Herman dat het vandaag wel even gelukt is om je site bij te werken ! Slaap lekker allemaal en voor morgen weer frisse start en succes !

Meinke Hollemans

Wat goed dat het gelukt is hoop dat het nu vaker gaat lukken, ik ben toch altijd benieuwd hoe de dag er voor jullie heeft uitgezien. Heel veel succes mannen.???‍♂️

Roland

Mooi te horen dat het goed gaat; ja Parijs..... is toch iets anders de D229! Maar let op: in Spanje zul je een volleerd digibeet zijn! Succes met je verdere tocht; we blijven je volgen.