hermankusters.reismee.nl

De laatste dag en dan naar huus !!!!!!

Dag 30. Op weg naar huis.

Vanmorgen stonden we om goed 5 uur al naast het bed. We hebben niet ontbeten en liepen om half 6 naar het station in Santiago. Om kwart over 6 vertrok de trein naar Porto. Het was niet druk en de treinreis verliep tot Vigo prima. Dit was het laatste station In Spanje. We moesten ruim een uur wachten en dat kwam goed uit. We hebben in de stationsrestauratie ontbeten. We stapten over op een oude dieseltrein. Het oude beestje moest hard werken want het ging hemuvelop en heuvelaf. Om half 12 kwamen we aan in Porto. We liepen naar ons hotel en het was een net hotel op een kwartier lopen van het centrum . We hebben wat gedronken en gegeten en hebben met een open bus een stadsrondrit gemaakt. We hebben in ieder geval een beeld van de stad. Het was er erg druk en chaotisch. Het is volgens ons geen stad die je tweemaal bezoekt Hierna zijn we wat gaan eten en dat viel erg tegen. JAMMER.

Morgen is de dag waarop we weer naar Nederland vliegen. Om 7 uur staat de taxi voor de deur die ons naar het vliegveld brengt. Om half 10 ( Portugese tijd ) gaan we de lucht in om twee en een half uur later in Eindhoven te landen.

En zo komt er een einde aan een geweldige ervaring en avontuur. Ik kom hier nog op terug. Zoals jullie weten fietste ik voor het goede doel en dat is het Nederlandse centrum voor stamceldonoren Matchis.
De stand van zaken is op dit moment dat we ruim 2300 euro bijelkaar hebben. Wat zou het mooi zijn als hier nog 200 euro bij zou komen.

Laten we proberen om de 2500 euro te halen. Een DROOMBEDRAG !!!!!!!!

Voor 1 augustus wil ik het eindbedrag overhandigen aan Matchis. In de Peel en Maas zal dit bekend worden gemaakt. Ook op deze blog in de nabeschouwing zal het bedrag worden vermeld. Rond 1 augustus komt mijn laatste bijdrage dus.

DANK AAN ALLEN DIE MIJ STEUNDEN.

Ymke

Yesss bijna terug ien Rooy!
Herman, wat mag je trots zijn op jezelf (en de twee andere heren natuurlijk ook!)!!
Prachtprestatie!
Zaterdag proosten we der op.

Harry

Herman gefeliciteerd vanuit Kroatie.
Geweldige prestatie!!!!

Rozé en Loes

Super! Wat geweldig gedaan. En nu weer lekker onderweg naar huis! Goeie reis!

Bets Beterams

Herman, ik heb genoten van je verhalen. Een klein beetje meegereisd. Heel goede reis terug naar huis en heel veel nagenieten van deze prachtige reis.