hermankusters.reismee.nl

Een dagje Santiago.

Dag 29. 1e dag in Santiago de Compostella.

We hebben gisteravond het compostelaat gehaald. Het was er gelukkig niet druk dus hoefden we maar kort in de rij te staan. Daarna gingen we in de oude stad wat eten. Het was gezellig druk maar Piet en ik hielden het rond half 9 voor gezien. We hadden best een zware dag gehad. Vanmorgen viel er van alles te regelen. We hebben de treinkaartjes naar Porto al gekocht. Het zou wel eens erg druk kunnen worden omdat de vakanties begonnen zijn. Verder hebben we de fietsen en bagage ingeleverd bij Camino Soetens die er voor zorgt dat alles eind deze week thuis wordt afgeleverd. Daarna zijn we de oude stad in gegaan en troffen we Hans en Jorrit op een terrasje. Was weer gezellig. Heb een (heilige) kaart gekocht voor opa die dat op prijs stelt. We gaan vanavond met z'n allen ergens eten en voetbal kijken. Jorrit wist een goede tent. We laten ons verrassen. Daarna heb ik nog een nieuwe broek en shirt gekocht omdat de oude me van mijn kont afviel... waar een fietstocht al niet goed voor is!!
Verder is het hier echt oud-hollands weer. Soms regent het en soms niet.

Tot slot wil ik zo aan het eind van dit reisblog een oproep doen aan hen die iets zouden wilden doneren voor het goede doel dit te doen. Ik wil per 1 augustus met deze actie stoppen en dan het geld overhandigen aan Matchis.

Het banknummer is Nl 41 Rabo 0328749486.

Dank aan allen die reeds gereageerd hebben.






Reacties

Reacties

Fieke

❤❤❤

Henri en Tine-Lou

Een geweldige sportieve prestatie, en leuke blogs om te lezen, diepe buiging en hoed af.

Gemma

Heb met plezier jou verhalen gelezen,
Wat ben jij een kanjer
Wat een prestatie
Top!
Xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!