hermankusters.reismee.nl

Lange-en stille wegen

Dag 13. Moustey naar St.Vincent-de-Paul.

Het was echt een belevenis op de boerderijcamping. De aanwezige dieren maakten op hun manier "herrie" en trokken zich niets aan van ons mensen. De pauw had de langste adem. Tot middernacht en toen vond hij het schijnbaar ook genoeg. Heb daarna goed geslapen. Vanmorgen waren we al om goed 6 uur op. We hebben ontbeten en opgeruimd en om goed kwart over 7 fietsten we aan. Het verhaal van de dag is eigenlijk snel verteld. Ruim 90 km door de bossen van Les Landes. Rechte wegen, om de 15 km een dorpje en dat was het. We hebben zelf gekookt op de camping. Een heerlijke entree, macaroni en groenten en een toetje na. Dat alles doorgespoeld met een glaasje Cote du Rhone. De camping is prima en het weer ook. Vanavond kijken we wellicht naar het voetbal op tv.

Moustey - St.Vincent-de-Paul 98 km.

Fieke

Heel goed, weer 100 km in de benen!
Hopelijk is met Piet ook alles oke na zijn val.
Fijne avond samen mannen!
Heel fijne vaderdag, we proosten op jullie!!

Christine

Pppffff 100 km?

Roland

Mooi, heel mooi; de Spaanse grens begint te naderen. Het gaat goed, echte bikkels zijn jullie. Nog even vlak en dan......... Succes. We blijven jullie volgen.

Mariette

Super Herman , je schrijft echt leuk , fijn om jet nog eens te kunnen lezen na het verhaal van sib , mooi hoor en vandaag in een echt bed nog eens slapen , succes heren ! Veilige tocht verder !