hermankusters.reismee.nl

Een natte dag

Dag 11. Aubeterre-sur-Dronne naar St.Emilion.

We hebben gisteravond heerlijk in het dorp gegeten. Het restaurant was van een Nederlander.
Het lag aan een gezellig dorpspleintje. Het valt op dat er veel Engelsen zijn.
Om 10 uur lagen we in de tent. Het was broeierig warm. Tegen de ochtend begon het te regenen. We zijn tegen half 8 toch maar aangefietst. Het bleef de hele dag een beetje kwakkelen met het weer. Het was ook vandaag weer veel klim- en daalwerk. We hebben regelmatig gepauzeerd om wat bij te komen. De eerste 45 km ging voornamelijk door bossen. Veel dorpjes zijn we in en uit gereden zonder dat we iemand hadden gezien. Zo'n 25 km voor St.Emilion was het gedaan met de bossen. Wijngaarden links en rechts van de weg. Zover het oog reikte. Mooie chateaux langs de fietsroute. In Montagne hebben we heerlijk gegeten. Om 3 uur waren we op camping Yellow in St.Emilion. Het is een luxe camping met restaurant, bar, zwembad en winkeltje. We amuseren ons wel.....

Aubeterre-sur-Dronne - St. Emilion 70 km.

Os 10

Onderweg met fietsen denk ik toch vaak aan jullie. Wel leuk als wij op de plaats van bestemming zijn om jullie berichtjes te lezen. Goed boy's tot morgen.

Harry van der Borg

Ha Herman
Het klinkt als een gezellige tocht die toch ook wel af en toe pittig is. Petje af hoor. Ik heb zojuist ook nog een leuk rondje van zo’n 800 km gefietst. Vnml in Belgie en een stukje Nederland. Ook mooi. Fiets ze! Ik blijf jullie volgen.
Groet Harry

Corry Houwen

Hoi Herman en fietsmaatjes.
Leuk om elke dag een stukje met jullie mee te fietsen. Ik lees via de mail van Nol mee.
Nog veel fijne fietsďagen!!!