hermankusters.reismee.nl

Een zware etappe

Dag 10. St.Angeau naar Aubeterre-sur-Dronne.

De camping was tot nu toe de beste. We hebben later nog wat gegeten en gedronken. De beheerder was een Engels echtpaar. We hebben goed geslapen. Om half 8 zijn we aangefietst. Het was mistig en koud. We hebben onderweg op diverse plekken wat gegeten of gedronken.
Er waren nog vele kilometers graanvelden maar toch beduidend minder als de afgelopen dagen. Veel bossen en zonnebloemenvelden. Je kunt merken dat het landschap veranderd. We zijn nog bij de bronnen van Trouve geweest. Mooi stukje natuur.
We hebben vandaag 82 km gefietst. Het waren zware kilometers. Het was de hele dag naar boven en dan weer afdalen. Er zaten nauwelijks platte stukken tussen. Het is de zwaarste dag tot nu toe. We zijn om 4 uur op de camping aangekomen. Het is een ruime en mooie camping aan de Dronne. Het weer is prima (22 graden). Straks gaan we te voet naar het dorp om wat te eten en te drinken. En dan vroeg tussen de veren.

St.Angeau - Aubeterre-sur-Dronne 82 km.

Margot

Flinke afstand afgelegd vandaag. Smakelijk eten voor zo :)

Michel en Els van Lier

ha Herman,
Nou, inderdaad ondanks de zwaarte toch een heel aardige afstand gefietst zeg. petje af voor jullie.En altijd weer vroeg op pad. Nog heel veel geweldige km. wensen we jullie. Groetjes

Christine

Top Herman!

Os 10

Ha mannen, fijn dat het goed gaat kei goed van jullie. Wij zijn op fietsvakantie ons laatste stuk van Brandenburg naar Paderborn. Vandaag slapen we in Maagdenburg. Hier is het prachtig fietsweer. Jullie veel plezier.

Rita Steiner

Hoi hoi
Ik volg jullie via de blog.
Wat een spannende fiets tocht door het Franse land.
Jullie zijn al goed op weg.
Veilige verdere reis gewenst en veel genot en plezier onderweg.
Doe Sib de groetjes uit Schinveld van zijn zwager en schoonzus, Marcel en Rita