hermankusters.reismee.nl

Dag 3 Onkerzele - Rumegies 5 mei 2016

Vandaag is het Hemelvaartsdag. Ik ben er vanuit gegaan dat de winkels vandaag gesloten zijn. Daarom heb ik gisteren extra "ingeslagen". Om half 9 vertrek ik richting Frankrijk. Het is prima fietsweer. Het landschap is erg afwisselend. Langs de Schelde, door bossen, velden en kleine dorpjes. Het gaat ook heuvel-op en heuvel-af. Ik geniet vanaf de 1e minuut.
In Tournai heb ik heerlijk gegeten. Nog een dik uur fietsen en dan ben ik in Frankrijk.
Ik zet mijn tentje op in Rumegies, camping Le petit Clos. Ik ga me douchen en scheren. Ik voel een zwelling in mijn hals. Dat is niet goed. Mijn oncoloog heeft bij het laatste consult hiervoor gewaarschuwd. Ik begin te twijfelen..... Later op de middag zetten Wiebe en Ries hun tentje op. Zij zijn op weg naar huis na een weekje fietsen. Mijn zorgen worden even geparkeerd. Later die avond begint het weer te knagen. Ik bel naar huis en krijg het advies me op te laten halen. Ralph, mijn schoonzoon, komt mij vrijdags ophalen.
'S-maandags moet ik me melden bij de oncoloog in het ziekenhuis voor nader onderzoek.


79 km in 5.10 uur.


Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!